Kraj

L'Oreal Paris promuje markę Studio Line konkursem i kampanią w internecie

L'Oreal Paris promuje markę Studio Line konkursem i kampanią w internecie. Osią projektu jest konkurs w serwisie www.twojestudioline.pl. Mechanizm konkursu...

L’Oreal Paris promuje markę Studio Line konkursem i kampanią w internecie. Osią projektu jest konkurs w serwisie www.twojestudioline.pl.

Mechanizm konkursu jest następujący: należy kupić produkt do stylizacji włosów z serii Studio Line i zalogować się na stronie, a następnie z własnych zdjęć stworzyć film z produktem Studio Line i fryzurą w rolach głównych oraz rozesłać go znajomym. Internauci głosują na najlepszy ich zdaniem film.

Spośród 10 najlepszych komisja wybierze 3, których autorzy zostaną nagrodzeni skuterem Piaggio X8 (1. miejsce) i skuterami Piaggio Fly 50 (2. i 3. miejsce). Pozostałe filmy z czołówki będą premiowane nagrodami pocieszenia: iPodami 80 GB i zestawami Studio Line.

Celem akcji jest wzmacnianie wizerunku marki L’Oreal Paris Studio Line jako nowoczesnej, wielkomiejskiej i podążającej za trendami. Konkurs jest wsparty kampanią w internecie (wszystkie główne portale oraz komunikatory Gadu-Gadu i Tlen), a także w sieci Radiostacja.

Działania potrwają do 17 czerwca. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Optimedia oraz Zed Digital, dział mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia. (MG)