Kraj

Biomed nowym klientem farmaceutycznym Opus B

Dział packagingu agencji reklamowej Opus B zajął się przygotowaniem dwóch opakowań dla nowych preparatów: prOVag i inVag należących do portfolio...

Dział packagingu agencji reklamowej Opus B zajął się przygotowaniem dwóch opakowań dla nowych preparatów: prOVag i inVag należących do portfolio firmy farmaceutycznej Biomed. Obydwa preparaty stosuje się w celu przywrócenia prawidłowej flory bakteryjnej oraz utrzymania właściwego pH pochwy.

Agencja opracowała dla potrzeb produktów logotypy oraz projekty opakowań i blistrów, z uwzględnieniem przeznaczenia oraz grupy docelowej, którą w obu przypadkach są kobiety w wieku 15-55 lat, narażone na zakażenia poprzez regularne korzystanie z basenów, jaccuzi lub solariów oraz często podróżujące. Oba logotypy opierają się na symbolice kobiecej, przez co jasno wskazują odbiorcę. Na opakowaniach wykorzystano także postać kobiety, która przedstawiona jest w różnych pozach dla zróżnicowania preparatów, co wzmacnia także kolorystyka. Na opakowaniach zamieszczono nazwy preparatów zapisane w języku Braille’a dla osób niewidzących. (AMS)