Kraj

Artegence, JWT Polska i Omnicom Media Group przygotowały kampanię dla marki Knorr

Toczy się kampania edukacyjno-informacyjna zup warzywnych marki Knorr (Unilever Polska), składających się w 80 proc. z suszonych warzyw i w...

Toczy się kampania edukacyjno-informacyjna zup warzywnych marki Knorr (Unilever Polska), składających się w 80 proc. z suszonych warzyw i w 20 proc. z przypraw. W kampanii, która przebiega pod hasłem “Moc warzyw!”, wykorzystano prasę, telewizję i internet (formaty: toplayer i billboard, m.in. strona korporacyjna www.mocwarzyw.pl, serwis Pascala Brodnickiego, art. sponsorowane na Gazeta.pl. Onet.pl i Pychotka.pl). Grupą docelową działań reklamowych są osoby w wieku 25-45 lat. Za kreacje kampanii ATL odpowiada agencja JWT Polska, w internecie agencja interaktywna Artegence, a zakupem i planowaniem mediów zajął się PHD. Dada zakończenia kampanii nie został ujawniona. (GHM)