Kraj

Opus B prowadzi kompleksowe działania reklamowe dla marki Ustronianka

Agencja reklamowa Opus B rozpoczyna stałą współpracę reklamową z Ustronianką - producentem naturalnej wody mineralnej i naturalnej wody źródlanej obecnej...

Agencja reklamowa Opus B rozpoczyna stałą współpracę reklamową z Ustronianką – producentem naturalnej wody mineralnej i naturalnej wody źródlanej obecnej na polskim rynku pod tą samą nazwą. Opus B zajmie się przygotowaniem 30-sekundowego telewizyjnego spotu reklamowego, z możliwością zmodyfikowania go na krótsze formy, reklam prasowych, materiałów POS i akcji BTL. Kampania skierowana będzie do wszystkich powyżej 15. roku życia, szczególnym adresatem będą kobiety (żony, gospodynie domowe, matki) decydujące o koszyku zakupów domowych. Informacja o wysokości budżetu kampanii reklamowej nie została ujawniona. Rozpoczęcie działań reklamowych zaplanowano na połowę czerwca br.

Wytwórnia wód mineralnych Ustronianka powstała w 1980 roku. Obecnie ma w portfolio wody mineralne i źródlane, napoje gazowane i niegazowane, soki oraz produkty pod markami sieci handlowych. Dużą część swojej produkcji firma kieruje na eksport.

Współpraca Opus B z Ustronianką została nawiązana w wyniku przetargu. Startowało w nim pięć agencji reklamowych, jednak ich nazwy nie zostały podane. (AMS)