Kraj

Electrolux wspiera reklamą ekskluzywną linię Global Design

Producent sprzętu AGD firma Electrolux wprowadziła do sprzedaży nową linię ekskluzywnych kuchennych urządzeń do zabudowy - Electrolux Global Design. Działania...

Producent sprzętu AGD firma Electrolux wprowadziła do sprzedaży nową linię ekskluzywnych kuchennych urządzeń do zabudowy – Electrolux Global Design. Działania reklamowe toczą się pod hasłem: “Pomyśleliśmy sobie, że skoro harmonię można odnaleźć w tak wielu miejscach, to powinna ona zapanować także w Twojej kuchni”. Celem kampanii, skierowanej do kobiet i mężczyzn w wieku 25-49 lat, jest poinformowanie o wprowadzeniu nowej linii (ostatnia zmiana miała miejsce trzy lata temu). Jak powiedziała Małgorzata Dzięcioł, dyrektor marketingu w firmie Electrolux, pod względem sprzedaży wszystkich produktów dostępnych w portfolio marki Electrolux zajmuje pozycję w pierwszej trójce. – W 2006 roku zanotowaliśmy 40-proc. wzrost sprzedaży w porównaniu z 2005 rokiem w tzw. dużym AGD (pralki, zmywarki, lodówki). Przewidujemy, że rok 2007 zamkniemy kilkunastoprocentowym wzrostem – dodała Dzięcioł.

Sprzedaż linii wspiera kampania reklamowa w mediach, która obejmuje prasę (m.in. “Wysokie Obcasy”, “Dobre Wnętrze”, “Weranda” – layouty dotyczą płyty indukcyjnej; emisja do końca lipca), telewizję (m.in. TVN, Polsat, TVP, Ale Kino!, TVN24), internet (Onet.pl, Gazeta.pl, GG, Interia.pl), outdoor i materiały POS. Powstały również specjalne ekspozycje w studiach kuchennych: Studio 99 (Warszawa), Lifa Design (Warszawa) oraz Impol (Gdańsk – w trakcie tworzenia). W skład linii wchodzą: piekarnik parowy, płyta indukcyjna, okap wyspowy, automatyczna kawiarka, zmywarka, chłodziarka do wina, domowe centrum napojów i telewizor LCD.

Adaptacje kreacji telewizyjnej i prasowej przygotowała agencja reklamowa Lowe GGK (GGK Londyn), z którą Electrolux współpracuje globalnie, podobnie jak z ZenithOptimedia, który zajął się planowaniem i zakupem mediów. Za kontakt z mediami odpowiedzialna jest agencja Active Communications. Kampania potrwa do końca czerwca. Marketer zapowiada wznowienie działań marketingowo-reklamowych po okresie wakacyjnym. (GHM)