Kraj

Samsung wspiera nowy odtwarzacz MP3 niestandardową kampanią, głównie w internecie

Samsung Electronics Polska prowadzi kampanię promującą nowy odtwarzacz MP3 - model K3. Celem kampanii jest zaprezentowanie wyglądu i funkcji odtwarzacza,...

Samsung Electronics Polska prowadzi kampanię promującą nowy odtwarzacz MP3 – model K3. Celem kampanii jest zaprezentowanie wyglądu i funkcji odtwarzacza, jednym z elementów komunikacji jest specjalna mikrostrona www.k3.samsung.pl, gdzie można wirtualnie testować możliwości K3.

Z kolei w reklamach zamieszczonych w sekcjach muzycznych największych portali można usłyszeć premierowo nowy utwór Reni Jusis, która jest ambasadorką marki Samsung.

Samsung K3 wyróżnia się designem, jest bardzo płaski, ma dotykowy panel, a do każdej funkcji (muzyka, radio, zdjęcia) przypisana jest ozdobna ikona – ten element wykorzystano w działaniach w serwisie Wrzuta.pl, gdzie na miesiąc ikony K3 zajęły miejsce ikonek własnych serwisu.

Kolejnym elementem internetowej kampanii jest konkurs w serwisie www.mojageneracja.pl (Gadu-Gadu), w którym można wygrać odtwarzacze K3. Poza internetem kampania prowadzona jest w radiu (Eska i Radiostacja), gdzie emitowane są spoty zawierające nowy utwór Reni Jusis. Kampanię przygotowały TBWA i Optimum Media OMD. (MG)