Kraj

MindShare po raz trzeci zwycięzcą warsztatów radiowych Brokera FM

MindShare Polska zwyciężył w VI edycji warsztatów radiowych Brokera FM. W rywalizacji o kampanię w RMF FM o wartości 250...

MindShare Polska zwyciężył w VI edycji warsztatów radiowych Brokera FM. W rywalizacji o kampanię w RMF FM o wartości 250 tys. zł (nagroda główna) MindShare pokonał 11 konkurentów, po raz trzeci z rzędu wygrywając w konkursie Brokera FM. Drugie miejsce zajął PanMedia Western, a na trzecim uplasował się Macroscope OMD. Za misję w terenie nagrodę specjalną otrzymał Carat Polska.

Formuła konkursu Brokera FM została w tym roku zmodyfikowana. Uczestniczące w nim domy mediowe na podstawie informacji uzyskanych podczas warsztatów miały przygotowywać propozycje kampanii reklamowej promującej radio RMF FM. W poprzednich edycjach agencje pracowały przede wszystkim nad koncepcjami strategii mediowych.

Oprócz konkursowej części merytorycznej jako dodatkowa konkurencja pojawiły się w tym roku tzw. misje w terenie utrzymane w konwencji zaczerpniętej z filmów z Jamesem Bondem (zgodnie z hasłem tegorocznej imprezy “Diamenty są wieczne”). Drużyny domów mediowych występowały pod kryptonimami, którymi były tytuły filmów z Jamesem Bondem. MindShare Polska posługiwał się kryptonimem “Zabójczy widok”, PanMedia Western – “Tylko dla twoich oczu”, a Macroscope OMD – “Jutro nie umiera nigdy”.

Prace konkursowe agencji oceniało jury w składzie: Katarzyna Domagała (Vobis SA), Lucjan Iżakiewicz (K-Consult), Piotr Samson (PLL LOT) oraz Beata Madeja (Wydawnictwo Bauer). (JN)