Kraj

Marta Macke business development directorem CP DDB

Marta Macke, dotychczas regional account director w agencji reklamowej DDB Warszawa, obejmie z dniem 1 czerwca br. funkcję business development...

Marta Macke, dotychczas regional account director w agencji reklamowej DDB Warszawa, obejmie z dniem 1 czerwca br. funkcję business development directora grupy Corporate Profiles DDB. Zajmie się koordynacją strategicznych planów rozwoju grupy, na którą składają się: firma brand designu BNA, firma doradztwa marketingowego Corporate Profiles Consulting, agencja reklamowa DDB Warszawa wraz ze swoim ramieniem e-marketingu Tribal DDB, firma produkcyjna Gutenberg On Line (wraz z częścią wyspecjalizowaną w produkcji reklam radiowych, telewizyjnych i multimedialnych Cut Cut) oraz agencja marketing services Touchpoint RC. Działania te będą prowadzone w ścisłej kooperacji z grupą domów mediowych Omnicom Media Group, także należących do grupy CP DDB.

Marta Macke przez ostatnie 10 lat pracowała w DDB Warszawa, między innymi dla takich klientów, jak: Agros, Danone, GSK, Henkel, Knorr, Philips, Wedel, Wizja TV. Przez ostatnie trzy lata zajmowała się koordynacją prac nad kampaniami reklamowymi i strategiami dla marki Knorr z portfolio Unilevera w 18 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. (JP)