Kraj

Zjednoczenie.com przygotowało kreację do kampanii marki Reserved

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com przygotowała kreację do internetowej kampanii najnowszej kolekcji strojów kąpielowych marki Reserved (LPP) i najnowszej kolekcji ubrań dla...

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com przygotowała kreację do internetowej kampanii najnowszej kolekcji strojów kąpielowych marki Reserved (LPP) i najnowszej kolekcji ubrań dla dzieci Re-kids. Kampania objęła swym zasięgiem: WP.pl, Gazeta.pl, CoGdzieZaile.pl (m.in. banery, boksy), Gadu-Gadu oraz materiały POS (w punktach sprzedaży). Działania promujące najnowsze kolekcje toczą się w ostatnim tygodniu maja i przez pierwsze dwa tygodnie czerwca (wybrane dni). Zakupem mediów i ich planowaniem zajął się dział marketingu firmy LPP. (GHM)