Kraj

WP wprowadza nowy cennik reklamowy - kolejne formy reklamy, korekty cenowe

Wirtualna Polska wprowadza od 1 czerwca nowy cennik reklamowy. Główna zmiana w cenniku to przede wszystkim wprowadzenie nowych form reklamowych,...

Wirtualna Polska wprowadza od 1 czerwca nowy cennik reklamowy. Główna zmiana w cenniku to przede wszystkim wprowadzenie nowych form reklamowych, po pierwsze, MegaProduktów, czyli m.in.: MegaBillboard, MegaSkyScraper, MegaBox, MegaŚródtekst czy MegaSurroundAd – w serwisach dostosowanych do rozdzielczości 1024×768; po drugie, reklamy In-Stream AudioAd, czyli reklamy audio przed materiałami dźwiękowymi w wybranych serwisach (Wiadomości, Sport, Muzyka).

Inne zmiany to m.in. aktualizacja form reklamowych dostępnych w formie “dziennej” oraz podniesienie cen takich reklam, średnio o ok. 10 proc., w związku z rosnącym zasięgiem, aktualizacja listy serwisów WP, zwiększenie maksymalnych wag kreacji popularnych form, zróżnicowanie ceny wysyłki e-mailingu w zależności od jego wagi, wprowadzenie nowych, większych pakietów WPZasięg, a także pakiety WPMax (tania reklama z wykorzystaniem statycznych form reklamowych, bez cappingu). (MG)