Zagranica

Scholz & Friends wygrała przetarg na obsługę sieci sklepów Saturn

Agencja reklamowa Scholz & Friends wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego sieci sklepów elektronicznych. W przetargu brały udział trzy agencje...

Agencja reklamowa Scholz & Friends wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego sieci sklepów elektronicznych. W przetargu brały udział trzy agencje z Europy. Pierwsze działania marketingowo-reklamowe rozpoczną się jesienią br. w telewizji. W Niemczech Saturn jest jedną z szybciej rosnących sieci sprzedaży z branży elektronicznej. W 2006 r. obroty Saturna wyniosły 2,6 mld euro, ma 123 sklepy w Niemczech oraz 180 w ośmiu krajach Europy. Agencja Lowe (Interpublic) otworzyła ostatnio oddział w Niemczech pod nazwą Lowe Deutschland, jako joint venture Lowe Worldwide i Cognetas (do którego należy Scholz & Friends). W ramach tego dealu Lowe Worldwide przejął też obowiązki reprezentowania Scholz & Friends na rynkach, na których ta agencja nie jest obecna. (“BrandRepublic”)