Agencja Kot Bury jest twórcą logo regionalnego centrum Magnolia Park, które zostanie otwarte jesienią br. we Wrocławiu. Centrum określane jest jako największy ośrodek handlowo-rozrywkowo-rekreacyjny Dolnego Śląska.
Projekt Magnolia Park do tej pory funkcjonował pod nazwą projektu Galerii Legnickiej. Deweloper REDiS i inwestor LDSA podjęli jednak decyzję o zmianie nazwy i logo, tak aby oddawały one charakter miejsca i miały bliższe związki z Wrocławiem. Wybór nowej nazwy i logo jest efektem konsultacji i badań opinii publicznej przeprowadzonych przez firmę badawczą Pentor.
Nowa nazwa ma kojarzyć się m.in. z elegancją, ze szczęściem i z radością. Poza tym drzewa magnolii uważane są za wizytówkę wrocławskiego Ogrodu Botanicznego. Nowe logo symbolizuje ludzi w ruchu. Postaci wplecione w logo tworzą krąg nawiązujący formą i kolorystyką do kwiatu magnolii.
Rebranding będzie wsparty kampanią wizerunkową we Wrocławiu i w regionie (m.in. outdoor, marketing bezpośredni). Deweloper i inwestor Magnolia Parku współpracują z różnymi agencjami reklamowymi i agencjami badań rynku. Jedną z tych agencji jest Parasol z Wrocławia. Obsługą PR projektu zajmuje się agencja PR Mediadem, która specjalizuje się w obsłudze centrów handlowych, współpracuje z deweloperem projektu od 2005 r. (KP)