Kraj

Logo wrocławskiego Magnolia Parku autorstwa agencji Kot Bury

Agencja Kot Bury jest twórcą logo regionalnego centrum Magnolia Park, które zostanie otwarte jesienią br. we Wrocławiu. Centrum określane jest...

Agencja Kot Bury jest twórcą logo regionalnego centrum Magnolia Park, które zostanie otwarte jesienią br. we Wrocławiu. Centrum określane jest jako największy ośrodek handlowo-rozrywkowo-rekreacyjny Dolnego Śląska.

Projekt Magnolia Park do tej pory funkcjonował pod nazwą projektu Galerii Legnickiej. Deweloper REDiS i inwestor LDSA podjęli jednak decyzję o zmianie nazwy i logo, tak aby oddawały one charakter miejsca i miały bliższe związki z Wrocławiem. Wybór nowej nazwy i logo jest efektem konsultacji i badań opinii publicznej przeprowadzonych przez firmę badawczą Pentor.

Nowa nazwa ma kojarzyć się m.in. z elegancją, ze szczęściem i z radością. Poza tym drzewa magnolii uważane są za wizytówkę wrocławskiego Ogrodu Botanicznego. Nowe logo symbolizuje ludzi w ruchu. Postaci wplecione w logo tworzą krąg nawiązujący formą i kolorystyką do kwiatu magnolii.

Rebranding będzie wsparty kampanią wizerunkową we Wrocławiu i w regionie (m.in. outdoor, marketing bezpośredni). Deweloper i inwestor Magnolia Parku współpracują z różnymi agencjami reklamowymi i agencjami badań rynku. Jedną z tych agencji jest Parasol z Wrocławia. Obsługą PR projektu zajmuje się agencja PR Mediadem, która specjalizuje się w obsłudze centrów handlowych, współpracuje z deweloperem projektu od 2005 r. (KP)