M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mastercook inwestuje w promocję i kampanię reklamową

Serwis Dzienny | 5 czerwca 2007, 06:45

Rozpoczęła się loteria promująca zakup pralek i lodówek marki Mastercook (FagorMastercook), która potrwa do października br. Akcja przebiega pod hasłem...

Rozpoczęła się loteria promująca zakup pralek i lodówek marki Mastercook (FagorMastercook), która potrwa do października br. Akcja przebiega pod hasłem "Prezentowy zawrót głowy" i jest wspierana kampanią informacyjną w prasie (m.in. "Dobre Rady", "Sól i Pieprz", "Kuchnia", "M jak mieszkanie" - do połowy lipca). Każdy z klientów, który w trakcie trwania kampanii zakupi pralkę lub lodówkę marki Mastercook objętą promocją, ma szansę wygrać nagrody, biorąc udział w SMS-owym konkursie. Losowanie nagród odbędzie się 5 listopada br. (do rozdania 10 telewizorów LCD HD Ready i 30 odkurzaczy marki Fagor). - Dodatkowo w czasie trwania akcji za każdy zakup produktu objętego promocją klient otrzyma nagrodę gwarantowaną - do pralki dodawane będzie żelazko, a do każdej zakupionej lodówki sokowirówka lub wyciskarka do soku - mówi Anna Lach z działu marketingu firmy FagorMastercook.

Akcja skierowana jest również do sprzedawców. Handlowcy, którzy w trakcie trwania kampanii uzyskają najlepsze wyniki sprzedaży, będą mieli szansę na wygranie nagrody pieniężnej. (Każdy ze sprzedawców otrzyma indywidualny kod).

Kreację ATL oraz materiały POS do kampanii przygotowała agencja Pentagon Media Team, a opracowanie konkursu SMS powierzono agencji One-2-One. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu firmy FagorMastercook. Szczegóły konkursu dostępne są na nowej stronie www.mastercook.pl, jej opracowanie powierzono agencji Supermedia Interactive (o czym informowaliśmy już w DS "MMP"). (GHM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,