M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"The Gunn Report" będzie oceniać też reklamy internetowe

Serwis Dzienny | 5 czerwca 2007, 06:45

"The Gunn Report" zamierza w kolejnym wydaniu zająć się także tworzeniem światowej ligi kreatywnych operujących w internecie. Poinformował o tym...

"The Gunn Report" zamierza w kolejnym wydaniu zająć się także tworzeniem światowej ligi kreatywnych operujących w internecie. Poinformował o tym Matt Cooper, nowy managing director projektu. Obecnie raport zajmuje się reklamą drukowaną i telewizyjną. Jego zdaniem raport Gunna będzie jedynym światowym zestawieniem oceniającym poziom kreacji w internecie w odniesieniu do skali całego świata.

Cooper przed objęciem obecnego stanowiska był managing directorem Beam TV i Cilibeam.

"The Gunn Report" powstaje od 1999 roku, gromadzi wyniki 58 konkursów reklamowych (o globalnym, regionalnym lub lokalnym zasięgu), każdej nagrodzie przypisując odpowiednią liczbę punktów. Ich suma jest podstawą do wybrania najbardziej kreatywnych menedżerów i firm w danym roku. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , ,