M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

V&S rozważa adaptację kampanii "In an Absolut World" w Polsce

Serwis Dzienny | 5 czerwca 2007, 06:45

Firma V&S Luksusowa Zielona Góra rozważa adaptację kampanii "In an Absolut World" w Polsce, ale nie podjęła jeszcze ostatecznych decyzji...

Firma V&S Luksusowa Zielona Góra rozważa adaptację kampanii "In an Absolut World" w Polsce, ale nie podjęła jeszcze ostatecznych decyzji w tej sprawie. Marka wódki Absolut po ponad 25 latach od pierwszej reklamy "Absolut Perfection", będącej wariacją na temat kształtu butelki, zmienia sposób komunikacji marketingowej. Nowa kreacja reklam pokazuje wyidealizowany świat w przewrotny sposób, np. policjantów bijących się na poduszki. - To bardzo ciekawa kampania, ale w Polsce, mając do dyspozycji ograniczoną liczbę legalnych kanałów komunikacji, będziemy mieli problem, jak ją zaprezentować. Wciąż rozważamy tę kwestię - mówi Agnieszka Szabelska, marketing manager international brands V&S Luksusowa Zielona Góra. Według niej poprzednią koncepcję łatwiej było przełożyć na język BTL. Jeszcze kilkanaście miesięcy temu pojawiła się na nośnikach POS kreacja autorstwa Jacka Wołowskiego "Absolut Warsaw" z Pałacem Kultury w kształcie butelki.

Nowa kampania będzie obecna przede wszystkim na rynkach, gdzie można reklamować alkohol w telewizji. Autorem kreacji "In an Absolut World", tak jak poprzedniej "Absolut Perfection", jest agencja reklamowa TBWA. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , ,