M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bez alkoholowych brandów na dziecięcych replikach sportowych koszulek

Serwis Dzienny | 5 czerwca 2007, 06:45

Od 2008 r. w Wielkiej Brytanii kluby sportowe nie będą sprzedawać koszulek w dziecięcych rozmiarach z logo produktów alkoholowych. Sprawa...

Od 2008 r. w Wielkiej Brytanii kluby sportowe nie będą sprzedawać koszulek w dziecięcych rozmiarach z logo produktów alkoholowych. Sprawa dotyczy wielu drużyn zarówno piłkarskich, jak i rugby, które są sponsorowane przede wszystkim przez browary. Piłkarze Liverpoolu mają na strojach logo Carlsberga, Celticu - browaru Carling, a drużyna rugby Wasps jest sponsorowana przez markę cydru Magners. Zakaz sprzedaży takich koszulek dzieciom wprowadziła organizacja samoregulacyjna The Portman Group utworzona przez firmy alkoholowe i piwowarskie. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , ,