Kraj

Ponad pół miliona wejść na stronę Penigry po tygodniu kampanii

Pierwszy tydzień kampanii telewizyjnej Penigry (Hasco-Lek) spowodował zarejestrowanie aż 563 tys. wejść na wortal www.penigra.pl. Kampanię telewizyjną wspierają działania reklamowe...

Pierwszy tydzień kampanii telewizyjnej Penigry (Hasco-Lek) spowodował zarejestrowanie aż 563 tys. wejść na wortal www.penigra.pl. Kampanię telewizyjną wspierają działania reklamowe w radiu i internecie. Spoty są emitowane w telewizji od 28 maja. Reklamę kręcono w plenerach Argentyny, jej reżyserem jest Grzegorz Kuczeriszka. Za kreację i realizację odpowiadała agencja GTO, która zrealizowała dwa spoty pokazywane w telewizji wymiennie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Inter Media.

W reklamie został wykorzystany byk jako symbol siły i witalności. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości, że Penigra to lek na udany seks oraz na podniesienie męskiego libido. Jest to lek dostępny bez recepty, przeznaczony dla mężczyzn odczuwających łagodne i umiarkowane problemy z erekcją oraz cierpiących na zaburzenia popędu płciowego.

(AMS)