M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wydanie specjalne "Kropki TV" z płytami z ćwiczeniami Marioli Bojarskiej-Ferenc

Serwis Dzienny | 6 czerwca 2007, 06:45

200 tys. wyniesie nakład wydania specjalnego TV-guide'u "Kropka TV"' (spółka P&P) pod tytułem "Fitness & Uroda" z ćwiczeniami na płytach...

200 tys. wyniesie nakład wydania specjalnego TV-guide'u "Kropka TV"' (spółka P&P) pod tytułem "Fitness & Uroda" z ćwiczeniami na płytach proponowanymi przez Mariolę Bojarską-Ferenc. Połowa nakładu trafi do punktów sprzedaży w cenie 14,99 zł z dwiema płytami z ponad 80 minutami ćwiczeń. Druga połowa nakładu z jedną płytą w cenie 4,99 zł będzie skierowana do sklepów sieci Biedronka, gdzie "Kropka TV" jest tradycyjnie dystrybuowana. W pudełku będzie miejsce na drugą płytę do kompletu, która ukaże się na początku lipca br. dołączona do normalnego wydania "Kropki TV" w cenie 3,99 zł.

Wydawca magazynu informuje, że "Fitness & Uroda" to samodzielne jednorazowe wydanie. Poprzednio "Kropka TV" miała wydania specjalne przy różnych okazjach, np. świąt czy rocznicy ataku w Nowym Jorku 11 września. Wydawca dzięki takim projektom obserwuje zachowania klientów Biedronki, chce pozyskiwać dla "Kropki TV" nowych czytelników. "Kropka TV" ukazuje się od ponad roku, ostatnio, wczesną wiosną br., przeszła istotne zmiany graficzne. Według wydawcy w sieci Biedronka sprzedaje się średnio ok. 200 tys. egz. "Kropki TV". Spółka P&P jest zarejestrowana na Erikę Król, żonę Amadeusza Króla, wiceprezesa i dyr. generalnego AWR "Wprost". (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,