Zagranica

Bank HSBC wybiera agencję interaktywną, która zajmie sie globalną kampanią online

Brytyjski bank HSBC rozpoczął przetarg na wybór agencji interaktywnej, która miałaby przygotować globalną kampanię online obejmującą terytorium Stanów Zjednoczonych, Bliski...

Brytyjski bank HSBC rozpoczął przetarg na wybór agencji interaktywnej, która miałaby przygotować globalną kampanię online obejmującą terytorium Stanów Zjednoczonych, Bliski Wschód, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Indie, Katar, Argentynę i Europę. Decyzja o wyborze agencji może wpłynąć na zmianę współpracy pomiędzy bankiem a agencją MindShare Interaction należącą do holdingu mediowego WPP, którą trzy lata temu HSBC wybrał jako sieciową agencję. Powierzył jej wówczas wart 600 mln funtów budżet oraz kreację, zarządzanie mediami i usługami marketingu bezpośredniego w skali całego globu. Obecnie HSBC w Wielkiej Brytanii przeznacza na reklamę online 2,5 mln funtów. Bank zamierza jednak zwiększyć dotychczasową pulę z uwagi na wzrastającą liczbę klientów bankowości online. (“Brand Republic”)