M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agata Zacharzewska została account directorem w AdWorks

Serwis Dzienny | 6 czerwca 2007, 06:45

Agata Zacharzewska objęła stanowisko account directora w agencji reklamowej AdWorks, należącej do grupy Mothership. Wcześniej pracowała jako senior account manager...

Agata Zacharzewska objęła stanowisko account directora w agencji reklamowej AdWorks, należącej do grupy Mothership. Wcześniej pracowała jako senior account manager w agencji reklamowej BBDO, zajmując się m.in. współpracą nad obsługą budżetu reklamowego PepsiCo. W AdWorks przejmie część obowiązków Magdy Tuczyńskiej, zarządzającej agencją jako head of business. Tuczyńska ma się skoncentrować na dalszym rozwoju i rozbudowie struktur firmy. - Pozycjonujemy się jako agencja through-the-line z naciskiem na kompetencje z zakresu marketing services. Chcemy tworzyć projekty o charakterze silnie produktowym, które jednocześnie budują wizerunek marki - mówi Tuczyńska. AdWorks działa na rynku od listopada ub.r. Do tej pory zrealizowała projekty dla P4 (marka Play), Deutsche Banku (db kredyt) i CEDC (wódka Żubrówka). Ostatnio nawiązała współpracę z siecią dealerską Nissan Oddysey, do której doszło bez przetargu. Obecnie agencja zatrudnia 12 osób. W skład grupy Mothership oprócz AdWorks wchodzą firmy DougFaberFamily, EMLab, Goodwill PR Services i Yoof. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,