Kraj

Mather i SoHo zmienią organizację pracy działu kreacji

Agencje reklamowe Mather Communications i SoHo Square, należące do Ogilvy Group Poland, mają wprowadzić zmiany w sposobie funkcjonowania działów kreacji....

Agencje reklamowe Mather Communications i SoHo Square, należące do Ogilvy Group Poland, mają wprowadzić zmiany w sposobie funkcjonowania działów kreacji. Ma to m.in. związek z objęciem w lipcu br. stanowiska dyrektora kreatywnego obu agencji przez Magdalenę Komorek, wcześniej dyr. kreacji w Ad Fabrice FCB. Rozważana jest opcja rezygnacji ze stałego przypisania zespołów kreatywnych konkretnym klientom, a także rozbudowy niektórych z nich w zależności od rodzaju realizowanych projektów komunikacyjnych. Struktura działu ma się stać bardziej elastyczna. Obecnie w dziale kreacji Mather i SoHo pracują cztery teamy kreatywne (trzy na stałe, jeden na zasadzie freelancerskiej). Do największych klientów Mather należą m.in. Bank Millennium i PKN Orlen, a SoHo – Avon i Maspex (marka wody Źródło Tymbark). Zofia Szymańska, dotychczasowy dyr. kreatywny Mather i SoHo, ma rozpocząć pracę w Ogilvy Action, nowej spółce grupy zajmującej się komunikacją w niestandardowych mediach (o jej powstaniu informowaliśmy w DS “MMP” z 16 marca br.). (JP)