Kraj

Interia uruchomiła serwis ogłoszeń drobnych Populada

Interia.pl uruchomiła serwis ogłoszeń drobnych Populada.pl. Zgodnie z założeniami ma on łączyć możliwości i cechy serwisów społecznościowych, ogłoszeniowych i geolokalizacyjnych....

Interia.pl uruchomiła serwis ogłoszeń drobnych Populada.pl. Zgodnie z założeniami ma on łączyć możliwości i cechy serwisów społecznościowych, ogłoszeniowych i geolokalizacyjnych. Populada daje możliwość umieszczania ogłoszeń, ogłoszeń o wydarzeniach z możliwością dopisywania się do nich oraz notek informacyjnych. Wszyscy użytkownicy po zarejestrowaniu się zaznaczają swoje miejsce na mapie. Dzięki modułowi “niedaleko mnie” można w prosty sposób odnaleźć ogłoszenia z bliskiego sąsiedztwa i dowolnie zawężać rejon, z którego chce się oglądać ogłoszenia. – Populada to pierwszy z serwisów, którego celem jest obsługa mikrospołeczności, niebawem zaprezentujemy kolejne tego typu projekty – zapowiada Grzegorz Błażewicz, prezes zarządu Interii. Użytkownicy Populady mogą też budować swoje grupy znajomych, komentować ogłoszenia czy dodawać zdjęcia i pliki multimedialne. Korzystanie z serwisu jest na razie całkowicie darmowe.

– Musimy wypełnić serwis ogłoszeniami i użytkownikami. Jednak docelowo możliwości zarabiania na Populadzie jako serwisie ogłoszeń drobnych nietrudno sobie wyobrazić. Mogą to być także przychody pozareklamowe. O tym, kiedy i w jakiej formie pojawią się w serwisie płatne usługi premium, zdecydujemy w najbliższych miesiącach – mówi Błażewicz. Dodaje także, że lada moment Interia zamierza wesprzeć Populadę kampanią “partyzancką” w Krakowie, planowana jest też komunikacja w mediach ogólnopolskich. (MG)