M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Twentieth Century Fox ogłasza przetarg na budżet reklamowy

Serwis Dzienny | 11 czerwca 2007, 06:45

Twentieth Century Fox rozpoczął przetarg na obsługę budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na 40 mln funtów. Decyzja o jego...

Twentieth Century Fox rozpoczął przetarg na obsługę budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na 40 mln funtów. Decyzja o jego rozpisaniu nastąpiła niespełna trzy miesiące po tym, jak Elizabeth Kesses objęła w firmie stanowisko theatrical marketing directora. Przeszła do firmy z agencji komunikacyjnej Ingram. Kesses będzie osobiście nadzorować przegląd ofert agencyjnych.

W styczniu br. Twentieth Century Fox powierzył swój budżet mediowy w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej domowi mediowemu Vizeum. Skonsolidowany budżet na tych rynkach szacowany jest na 150 mln funtów. Z kolei budżet w Stanach Zjednoczonych i Australii obsługiwany jest przez Zenithmedia. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , ,