Kraj

Samsung wprowadza telefony Ultra Music; Beyonce w reklamach

Samsung Electronics Polska wprowadza na rynek telefon muzyczny F300. Jest to pierwszy wprowadzany u nas telefon z linii produktowej Ultra...

Samsung Electronics Polska wprowadza na rynek telefon muzyczny F300. Jest to pierwszy wprowadzany u nas telefon z linii produktowej Ultra Music. Są to telefony wyróżniające się “płaskim designem” i rozbudowanymi funkcjami muzycznymi – F300 już na pierwszy rzut oka wyróżnia się bardzo z oferty telefonów dostępnej obecnie na rynku – jest dwustronny. Z jednej strony znajduje się wyświetlacz i pulpit telefoniczny, z drugiej – zupełnie niezależny wyświetlacz i pulpit odtwarzacza MP3. W wolnej sprzedaży telefon ma początkowo kosztować 1399 zł. Debiut rynkowy produktu wesprze kampania, która jak zapowiada Bartosz Herman, telecom marketing manager Samsunga, będzie prawdopodobnie najsilniejszą kampanią komunikacyjną firmy w tym roku, jeśli chodzi o telefony komórkowe. Na mocy globalnej umowy gwiazdą reklam będzie popularna piosenkarka Beyonce. Samsung jest zaangażowany globalnie w jej najnowszą trasę koncertową, wykorzystuje też jej wizerunek w kampanii telewizyjnej i działaniach w innych mediach. Polska kampania prowadzona będzie przede wszystkim w telewizji i kinach, dodatkowo także na outdoorze i w prasie. Mediaplan kampanii telewizyjnej zakłada wykorzystanie: Polsatu, stacji Grupy TVN, MTV, Discovery, 4funTV i uzupełniająco – TVP. Główne uderzenie kampanii planowane jest na lipiec br. Kreacja została przygotowana globalnie, adaptacji dokonała agencja Mat Advertising, mediami zajął się MindShare. 19 czerwca Samsung zorganizuje event “Noc z Beyonce” w sieci Multikina – złożą się na niego m.in. teledyski Beyonce, film z tegorocznego koncertu Beyonce, a dodatkowo koncerty polskiego rapera Tede. Wstęp na “Noc z Beyonce” dostępny będzie wyłącznie dla członków lojalnościowego klubu Samsunga – Samsung Fun Club. Planowane są także działania sponsoringowo-reklamowe (on- i offscreen) w Multikinach przy filmach “Shrek 3” i “Szklana pułapka 4”, które w najbliższym czasie będą wchodzić na ekrany. W przypadku tego drugiego tytułu Samsung jest globalnym sponsorem filmu i w ramach umowy ma m.in. prawa do wykorzystywania wizerunku Bruce’a Willisa. (MG, MB)