Przetargi

Ambasada Hiszpanii szuka agencji reklamowej

Ambasada Hiszpanii poszukuje agencji reklamowej, która zajęłaby się realizacją kampanii promującej oliwki hiszpańskie. Projekt nadzoruje Biuro Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii....

Ambasada Hiszpanii poszukuje agencji reklamowej, która zajęłaby się realizacją kampanii promującej oliwki hiszpańskie. Projekt nadzoruje Biuro Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii. Przewidywany czas realizacji kampanii to druga połowa 2007 r. Celem jest stworzenie świadomości pochodzenia większości oliwek dostępnych na polskim rynku i odróżnienie ich od innych znajdujących się w sprzedaży oraz od marek własnych promowanych przez sieci handlowe. Koordynatorem projektu jest Małgorzata Kozakiewicz z Biura Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii. Budżet kampanii na ten rok wynosi 100 tys. euro. Możliwe, że projekt będzie przedłużony na kolejne dwa lata. (MKS)