M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MindShare zorganizowała dla BP kampanię na szlabanach parkingowych

Serwis Dzienny | 11 czerwca 2007, 06:45

Dom mediowy MindShare Polska wyselekcjonował szlabany parkingowe centrów biznesowych, administracyjnych i komunikacyjnych (lotniska) i zaadaptował na nośniki reklamowe. Wjazd i...

Dom mediowy MindShare Polska wyselekcjonował szlabany parkingowe centrów biznesowych, administracyjnych i komunikacyjnych (lotniska) i zaadaptował na nośniki reklamowe. Wjazd i wyjazd zostały obrandowane bannerami kampanii promocyjnej BP Ultimate (promocja wokół tematu rajdowych mistrzostw świata - WRC). Ekspozycja została zrealizowana na 200 parkingach w kilkunastu największych miastach Polski. Odbiorcami kampanii są osoby zmotoryzowane, głównie mężczyźni. - W naszej koncepcji parkingi odegrały rolę tzw. touchpoints, miejsc precyzyjnie dobranych pod kątem przemieszczania się tak zdefiniowanej grupy docelowej - twierdzi Dariusz Przychoda, szef MindShare Performance and Entertainment. Akcja na szlabanach uzupełnia inne kanały komunikacji: internet, radio, oraz TV (stacje tematyczne). Kampania bannerowa potrwa do końca czerwca br. (JN)

Czytaj więcej na temat: , ,