M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

CitiFinancial po raz pierwszy reklamuje się w TV

Serwis Dzienny | 12 czerwca 2007, 06:45

CitiGroup zdecydował się zainwestować w podniesienie świadomości marki centrów pożyczkowych CitiFinancial i rozpoczyna pierwszą w historii kampanię telewizyjną tej marki....

CitiGroup zdecydował się zainwestować w podniesienie świadomości marki centrów pożyczkowych CitiFinancial i rozpoczyna pierwszą w historii kampanię telewizyjną tej marki. Kreację przygotowała agencja Publicis, a media (emisje w TVP) zakupił dom mediowy Mediaedge:cia. W scenerii małego miasta (zdjęcia kręcono w Serocku k. Warszawy) trzy nieznane sobie osoby: mężczyzna na rowerze, kobieta z psem i młody chłopak - udają się w to samo miejsce: do centrum. Kiedy o nim mówią, na ich twarzach maluje się zaufanie i zadowolenie. Co więcej, również postacie z otoczenia głównych bohaterów wydają się świetnie znać i cenić centrum, o którym mowa. Wyjaśnia to głos z offu: "Centrum Pożyczkowe CitiFinancial to miejsce, gdzie łatwo otrzymasz pożyczkę. Pomogą ci eksperci, i to w ekspresowym tempie. Teraz 0 proc. prowizji". Spot kończy kluczowe przesłanie: "Centrum Pożyczkowe CitiFinancial - znamy się na pożyczaniu". - Chcieliśmy, aby spot budził pozytywne skojarzenie dostępności do ekspertów centrum, z których pomocy ludzie chętnie korzystają ze względu na przyjazną, fachową i szybką obsługę - mówi Izabela Kochańska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej CitiFinancial. CitiFinancial w Polsce działa od 2002 r., stanowi część Banku Handlowego w Warszawie (należącego do CitiGroup), obecnie funkcjonuje ok. 100 oddziałów i kilkanaście autoryzowanych punktów CitiFinancial. Kampania potrwa do połowy lipca. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,