Kraj

Pin-up girls w promocji Wódki Żołądkowej Gorzkiej

Agencja Double Brand przygotowała dla Polmosu Lublin kolejną akcję wizerunkową Wódki Żołądkowej Gorzkiej. Tym razem komunikacja zbudowana jest wokół specjalnej...

Agencja Double Brand przygotowała dla Polmosu Lublin kolejną akcję wizerunkową Wódki Żołądkowej Gorzkiej. Tym razem komunikacja zbudowana jest wokół specjalnej edycji kart do gry, której motywem przewodnim są popularne w latach 50. pin-up girls. Karty stanowią gadżet dodawany do produktu. Autorem oryginalnych rysunków jest Donald “Rusty” Rust, jeden z głównych artystów amerykańskich tworzących od lat 50. Akcja wspierana jest także materiałami POS.

Agencja Double Brand realizowała już jeden projekt dla Wódki Żołądkowej Gorzkiej w stylu lat 50., jednak w poprzedniej kampanii wykorzystano ikony PRL-owskiej historii, jak np. skuter Osa. (TW)