M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kolejna odsłona kampanii Karmi informuje o nowym wariancie malinowym

Serwis Dzienny | 12 czerwca 2007, 06:45

Rusza nowa odsłona najnowszej kampanii telewizyjnej marki Karmi z portfela Carlsberg Polska. "Karmi, kobiecy świat" uzupełniona zostanie spotem reklamowym promującym...

Rusza nowa odsłona najnowszej kampanii telewizyjnej marki Karmi z portfela Carlsberg Polska. "Karmi, kobiecy świat" uzupełniona zostanie spotem reklamowym promującym najnowszy wariant marki - Karmi Malinowa Pasja. - Nasz najnowszy film bezpośrednio nawiązuje do filmu emitowanego od połowy maja w ramach trwającej kampanii reklamowej Karmi - mówi Magdalena Wesołowska, senior brand manager marki Karmi w Carlsberg Polska.- Dlatego w scenie rozgrywającej się w nowej reklamie pojawia się ta sama bohaterka, ta sama muzyka i charakterystyczne wnętrza, co sprawia, że odnosi się wrażenie, jakby był to "zapomniany" kadr poprzedniego filmu.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD. Karmi od niedawna ma nową strategię komunikacji. Obecnie wszystkie reklamy są spięte jedną ideą, wcześniej marketer skupiał się na informowaniu o poszczególnych smakach. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , ,