M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DDB ma pracować dla Nestle Waters Polska, choć Publicis wygrała przetarg

Serwis Dzienny | 13 czerwca 2007, 06:45

Agencja reklamowa DDB Warszawa, a nie Publicis, przygotuje najnowszy projekt komunikacyjny marki wody mineralnej Nałęczowianka z portfolio Nestle Waters Polska,...

Agencja reklamowa DDB Warszawa, a nie Publicis, przygotuje najnowszy projekt komunikacyjny marki wody mineralnej Nałęczowianka z portfolio Nestle Waters Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Publicis wygrał w lutym br. przetarg na obsługę tej marki w 2007 r. (informacja na ten temat została opublikowana w DS "MMP" z 21 lutego br.). Startowały w nim trzy agencje, oprócz Publicis - DDB Warszawa i Leo Burnett Warszawa. Saatchi & Saatchi, wcześniej pracująca dla tej marki, zdecydowała o nieprzystąpieniu do przeglądu. Przyczyny podjęcia decyzji o zmianie obsługi agencyjnej brandu nie zostały ujawnione. Przedstawiciele obu agencji odmawiają komentarza w tej sprawie, natomiast przedstawiciele marketera byli nieuchwytni w chwili powstawania tej informacji.

Przypomnijmy, że w maju br. doszło do zmiany na stanowisku dyrektora marketingu Nestle Waters Polska. Annę Makowską zastąpiła Joanna Ulanowska-Tabała. (AMS, MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,