M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kompania Piwowarska rozmawia z dwiema agencjami na temat obsługi Pilsnera

Serwis Dzienny | 13 czerwca 2007, 06:45

Kompania Piwowarska (KP) prowadzi rozmowy z dwiema agencjami reklamowymi na temat powierzenia jednej z nich obsługi marki Pilsner Urquell, dowiedzieliśmy...

Kompania Piwowarska (KP) prowadzi rozmowy z dwiema agencjami reklamowymi na temat powierzenia jednej z nich obsługi marki Pilsner Urquell, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Przypomnijmy, że browar podjął decyzję o zakończeniu współpracy z dotychczasową agencją Gruppa66 Ogilvy, jednak obecny kontrakt obowiązuje jeszcze do końca sierpnia br. Według wcześniejszych wyjaśnień Tomasza Kantona, specjalisty ds. brand PR w KP (patrz DS "MMP" 11 czerwca), marketer nie podjął decyzji co do dalszej współpracy z jakąkolwiek agencją reklamową i wstrzymuje się od komentarzy w tym zakresie. Nie wiadomo, z jakimi agencjami prowadzone są rozmowy, nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami KP.

Marka Pilsner Urquell należy do segmentu międzynarodowych piw premium. Jej udziały są jednak dość niskie i wynoszą mniej niż 0,5 proc. w całym rynku piwa. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , ,