M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cadbury Schweppes inwestuje w niskokaloryczne słodycze

Serwis Dzienny | 13 czerwca 2007, 06:45

Cadbury Schweppes planuje rozwój słodyczy i czekolad o obniżonej zawartości cukru i tłuszczu. Jest to odpowiedź koncernu na zmieniające się...

Cadbury Schweppes planuje rozwój słodyczy i czekolad o obniżonej zawartości cukru i tłuszczu. Jest to odpowiedź koncernu na zmieniające się potrzeby konsumenckie i postępującą świadomość zdrowotną.

Koncern przymierza się do wprowadzenia na rynek niskokalorycznych wersji gum Maynard's Wine Gums i Bassett's Allsorts, chce także zmienić na lżejszą formułę czekolad Dairy Milk. Do 2009 r. spółka ma zainwestować od 78 do 126 mln funtów w zmianę formuł receptur słodyczy i gum. W ciągu najbliższych pięciu lat na badania w tym zakresie wyda ponad 500 mln funtów.

Cadbury Schweppes idzie za głosem rynku. Wartość segmentu słodyczy o obniżonej zawartości tłuszczów i cukru wzrosła w Wielkiej Brytanii z 11,1 mld w 2005 r. do 11,8 mld funtów w 2006 r. Udział Cadbury Schweppes wyniósł 19,5 proc., a rywala - Wrigley - 20,7 proc. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , ,