M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

4 mln opakowań Pepsi i Pepsi Max na ludowo z logo "Machiny"

Serwis Dzienny | 13 czerwca 2007, 06:45

Częścią obchodów pierwszych urodzin miesięcznika "Machina", która po kilku latach wróciła na rynek z nowym wydawcą - Platformą Mediową "Point...

Częścią obchodów pierwszych urodzin miesięcznika "Machina", która po kilku latach wróciła na rynek z nowym wydawcą - Platformą Mediową "Point Group", jest limitowana "machinowa" seria produktów. Z logo "Machiny" powstały puszki Pepsi i Pepsi Max, dżinsy Diverse, papierosy Gauloises oraz smycze I love Machina by Sony Ericsson.

Jak informuje wydawca magazynu, na rynku jest dostępnych 4 mln opakowań napoju Pepsi i Pepsi Max z logo tytułu, zaprojektowanych w stylistyce ludowej, z motywami łowickimi. Ludowy styl puszek Pepsi łączy się z programem "Machiny" lansowania rodzimego folkloru. Na łamach "Machiny" w strojach ludowych prezentują się np. polscy znani muzycy. Projekty puszek przygotowało Studio Point Group.

"Machina" zorganizowała również urodzinowy konkurs, w którym należy wysłać SMS na numer z puszki o treści Pepsi. Fundatorami nagród są: Plus, Pepsi, Puma, Logitech i umba.pl. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,