Kraj

Nowości Kamis Fit Up! wsparte kampanią i sponsoringiem

Kamis rozpoczął działania reklamowe wokół najnowszej linii Kamis Fit Up!. Składają się na nią naturalne sosy sałatkowe oraz czipsy owocowe...

Kamis rozpoczął działania reklamowe wokół najnowszej linii Kamis Fit Up!. Składają się na nią naturalne sosy sałatkowe oraz czipsy owocowe i warzywne. Kampania ma wzmocnić wizerunek Kamis Fit Up! jako marki parasolowej i komunikować jej emocjonalne benefity, takie jak naturalna lekkość, funkcjonalność oraz zdrowie.

W komunikacji wykorzystano prasę kobiecą, outdoor i internet. Grupą docelową są kobiety dynamiczne, aktywne, zawodowo, z dużych miast, z wykształceniem średnim i wyższym, w wieku 20-39 lat. Producent liczy, że nowościami zainteresują się również młode matki i kobiety w ciąży, dla których zdrowe odżywianie jest ważnym elementem życia.

W kampanii billboardowej wykorzystano trzy layouty reklam, kampania prasowa ma charakter advertoriali wizerunkowych i edukacyjnych. Kamis Fit Up! jest także sponsorem dodatków poświęconych dietetyce, fitnessowi: “Vita” – dodatek “Fitness”, “Claudia” – “Diety” oraz płyty “Fitness w domu” dołączonej do magazynu “Shape”.

Autorem kreacji działań reklamowych jest Testardo Red Cell, projekty opakowań Kamis Fit Up! wykonała agencja Dragon Rouge, media do kampanii zaplanował dom mediowy MediaCom Warszawa. (MKS)