Kamis rozpoczął działania reklamowe wokół najnowszej linii Kamis Fit Up!. Składają się na nią naturalne sosy sałatkowe oraz czipsy owocowe i warzywne. Kampania ma wzmocnić wizerunek Kamis Fit Up! jako marki parasolowej i komunikować jej emocjonalne benefity, takie jak naturalna lekkość, funkcjonalność oraz zdrowie.
W komunikacji wykorzystano prasę kobiecą, outdoor i internet. Grupą docelową są kobiety dynamiczne, aktywne, zawodowo, z dużych miast, z wykształceniem średnim i wyższym, w wieku 20-39 lat. Producent liczy, że nowościami zainteresują się również młode matki i kobiety w ciąży, dla których zdrowe odżywianie jest ważnym elementem życia.
W kampanii billboardowej wykorzystano trzy layouty reklam, kampania prasowa ma charakter advertoriali wizerunkowych i edukacyjnych. Kamis Fit Up! jest także sponsorem dodatków poświęconych dietetyce, fitnessowi: “Vita” – dodatek “Fitness”, “Claudia” – “Diety” oraz płyty “Fitness w domu” dołączonej do magazynu “Shape”.
Autorem kreacji działań reklamowych jest Testardo Red Cell, projekty opakowań Kamis Fit Up! wykonała agencja Dragon Rouge, media do kampanii zaplanował dom mediowy MediaCom Warszawa. (MKS)