Kraj

Złoto dla Arc i Saatchi & Saatchi w konkursie Art Directors Club of Europe

Już po raz szesnasty członkowie Art Directors Club of Europe wyróżnili najlepsze reklamy spośród wszystkich nagrodzonych na europejskich konkursach prac....

Już po raz szesnasty członkowie Art Directors Club of Europe wyróżnili najlepsze reklamy spośród wszystkich nagrodzonych na europejskich konkursach prac.

Do polskich agencji trafiły w sumie 3 nagrody i 4 nominacje. Praca pt. “Drzwi” polskiego oddziału agencji Saatchi & Saatchi została uznana przez ADC*E za najlepszą kampanię w kategorii newspaper advertising. Złoto otrzymała też Arc Warszawa za kampanię społeczną “AIDS – Search engine protection”, wygrywając tym samym w kategorii New Media. W tej samej kategorii została nominowana inna praca agencji przygotowana dla marki Levi’s. Kolejną nominowaną reklamą była przygotowana przez Arc Warszawa we współpracy z Leo Burnett Warszawa kampania dla Centrum Wolontariatu. Nominację otrzymała też White Cat Studio za pracę wykonaną dla Futu Group w kat. corporate publications oraz Photoby za pracę dla Converse pt. “Para” w kat. ilustracje i fotografie.

Najwyżej ocenioną reklamą w kategorii Young Creatives jest projekt “No Administrator”, który przyniósł również całemu zespołowi kreatywnemu Arc Warszawa jedną z najbardziej prestiżowych nagród na festiwalu – tytuł Young European Creatives.

ADC*E tworzą stowarzyszenia reklamowe działające w kilkunastu europejskich krajach. Jury organizacji przyznaje corocznie nagrody najlepszym europejskim kampaniom. ADC*E wydaje również coroczny raport, w którym prezentowane są prace nagrodzone na festiwalach reklamowych organizowanych w poszczególnych krajach. (AMS)