M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

First Minute - specjalna letnia oferta handlowa RMF FM

Serwis Dzienny | 13 czerwca 2007, 06:45

Broker FM, dom sprzedaży czasu reklamowego w RMF FM, wprowadził na rynek specjalną ofertę wakacyjną pod hasłem "First Minute -...

Broker FM, dom sprzedaży czasu reklamowego w RMF FM, wprowadził na rynek specjalną ofertę wakacyjną pod hasłem "First Minute - Lato 2007 w RMF FM. Kupujesz wcześniej, płacisz mniej". Oferta oparta jest na specjalnym obniżonym cenniku na kampanie w RMF FM w okresie od 1 lipca do 2 września br.

Nowy cennik jest dostępny dla wszystkich klientów, którzy zaplanują i kupią kampanię reklamową jeszcze przed wakacjami na zasadzie First Minute.

Oprócz specjalnego letniego cennika wszystkim kupującym kampanie letnie z wyprzedzeniem Broker FM oferuje system rabatowo-motywacyjny. W ramach oferty obowiązują cenniki specjalne RMF FM i rabaty wynikające z udziału RMF FM w kampanii. I tak np., jeżeli RMF FM jest jedyną stacją radiową w kampanii, to klient dostaje rabat w wysokości 25 proc. Gdy udział RMF FM w kampanii klienta wynosi 70 proc. - rabat wynosi 20 proc., gdy 50 proc. - klient płaci 15 proc. (BG)

Czytaj więcej na temat: ,