M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nominacje w połączonych strukturach marketingu TP SA i Orange

Serwis Dzienny | 13 czerwca 2007, 06:45

Bartosz Dobrzyński, dotychczasowy szef usług BtoC (dyr. biura rynku masowego) PTK Centertel, awansował i obejmuje stanowisko dyrektora pionu marketingu telefonii...

Bartosz Dobrzyński, dotychczasowy szef usług BtoC (dyr. biura rynku masowego) PTK Centertel, awansował i obejmuje stanowisko dyrektora pionu marketingu telefonii mobilnej (Orange) w Grupie Telekomunikacji Polskiej (TP). Dobrzyński pracował w Centertelu od kilku lat i zajmował szereg stanowisk: m.in. dyrektora biura relacji i utrzymania klienta, zastępcy dyr. pionu marketingu i dyr. biura marketingu BtoC.

Nowa struktura marketingowa Grupy TP powstała w wyniku połączenia marketingu Centertela i TP SA. Za marketing obydwu marek: TP i Orange, odpowiada Iwona Kossmann jako członek zarządu TP i dyrektor wykonawczy Grupy TP ds. rynku masowego (zrezygnowała z funkcji członka zarządu Centertela).

Jacek Mrozik, dotychczasowy zastępca dyrektora ds. marketingu dywizji usług dla domu TP (i były dyr. marketingu Netii, który w poł. ub.r. przeszedł do TP SA), w nowej strukturze marketingowej jako dyr. pionu odpowiada za telefonię stacjonarną. Kornelia Mathea, dotychczasowa dyrektor dywizji usług, otrzymała zadanie stworzenia pionu strategii i rozwoju grupy kapitałowej TP i objęła funkcję jego dyrektora. Krzysztof Sieczkowski, dotychczas dyrektor biura innowacji i rozwoju produktu Centertela, odpowiada za tzw. usługi dodane. Wojciech Pronobis, dotychczasowy dyrektor rynku masowego w Centertelu, obecnie jako dyr. departamentu odpowiada za komunikację marketingową Orange i TP. Za marketing oferty szerokopasmowego internetu (Neostrada) odpowiada Katarzyna Scher (do TP SA przyszła niedawno z jednej z firm konsultingowych), a za planowanie i zakup mediów dla Grupy TP - Arkadiusz Marszałek (przyszedł z firmy Accenture Marketing Sciences). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,