Kraj

Momentum Worldwide zorganizowała flash mob dla Banku BGŻ

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide zorganizowała flash mob dla Banku BGŻ. Kampania została przeprowadzona w 12 największych miastach Polski. Celem...

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide zorganizowała flash mob dla Banku BGŻ. Kampania została przeprowadzona w 12 największych miastach Polski. Celem akcji było zainteresowanie jak największej liczby osób nową ofertą kredytów mieszkaniowych Banku BGŻ dzięki stworzeniu efektu word of mouth.

Działania odbywały się w dni powszednie w godzinach porannych i popołudniowych w centralnych lokalizacjach miast, miejscach o dużym natężeniu ruchu. Pomysł opierał się na stworzeniu naturalnego dialogu między kowbojem – postacią nawiązującą do kampanii TV – a przechodniem. Kowboje pytali przechodniów o drogę do najbliższego oddziału Banku BGŻ, mówiąc, że tam można dostać najszybszy kredyt mieszkaniowy.

Całe przedsięwzięcie zwieńczyła akcja flash mob w Warszawie – około 30 kowbojów jeździło metrem. (TW)