Kraj

Piknik kulturalny "Gazety Wyborczej" wspiera kampania

Stołeczna "Gazeta Co jest grane", piątkowy dodatek do "Gazety Wyborczej" (Agora SA), w najbliższą sobotę organizuje piknik kulturalny w Królikarni....

Stołeczna “Gazeta Co jest grane”, piątkowy dodatek do “Gazety Wyborczej” (Agora SA), w najbliższą sobotę organizuje piknik kulturalny w Królikarni. O imprezie informuje kampania reklamowa wykorzystująca nośniki reklamy zewnętrznej w stolicy, wybrane rozgłośnie radiowe, autopromocję.

Autorem kreacji jest agencja DDB Warszawa we współpracy z działem promocji stołecznej redakcji “Gazety Wyborczej”. Media zaplanowała Grupa Radiowa Agory Radiowe Doradztwo Reklamowe.

Patronat nad piknikiem objął burmistrz dzielnicy Mokotów. Patronami medialnymi wydarzenia są: Gazeta.pl, VH1, AMS, Radio Złote Przeboje.

Wśród atrakcji są m.in.: malowanie na żywo billboardów przez artystów młodego pokolenia, przegląd filmów dokumentalnych z festiwalu Planete Doc Review, plenerowe koncerty, ogródki ze smakołykami, wesołe miasteczko. (KP)