Zagranica

Sprite stworzył mobilną platformę - Sprite Yard

Coca-Cola Company z myślą o konsumentach stworzyła mobilną platformę komunikacyjną dla napoju Sprite. Działanie platformy testowane było w Chinach, obecnie...

Coca-Cola Company z myślą o konsumentach stworzyła mobilną platformę komunikacyjną dla napoju Sprite. Działanie platformy testowane było w Chinach, obecnie marketer wdraża system w Stanach Zjednoczonych.

Platforma nosi nazwę Sprite Yard i w Stanach można się z nią połączyć za pomocą systemu PDA, a w Chinach za pomocą WAP, wpisując specjalny PIN dostępny w restauracjach McDonald’s, w których Sprite jest partnerem.

W Stanach jest to specjalny numer dostępu do platformy, na której użytkownicy mogą wymieniać się SMS-ami lub zdjęciami w grupach lub indywidualnie. PIN dostępu ze specjalnym numerem do Sprite Yard znajduje się pod zakrętkami Sprite’a. Marketer za pomocą mobilnej platformy chce trafić do młodych konsumentów. (“BrandRepublic”)