M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grand Prix i 10 statuetek w konkursie Golden Arrow

Serwis Dzienny | 14 czerwca 2007, 06:45

Jury konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przyznało Grand Prix, 10 statuetek Golden Arrow oraz 17 wyróżnień. Do konkursu napłynęło 120...

Jury konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przyznało Grand Prix, 10 statuetek Golden Arrow oraz 17 wyróżnień.

Do konkursu napłynęło 120 prac w 15 kategoriach, na short-listę trafiły 43 projekty.

Jury obradowało w składzie: Iwona Kosmann - przewodnicząca, członek zarządu TP i dyrektor wykonawczy Grupy TP ds. rynku masowego, Roman Jędrkowiak - ING Bank, Rafał Biskup - Zakłady Farmaceutyczne "Unia", Jan Żytko - Wyborowa SA, Wojciech Usak - Imperial Tobacco, Tomasz Siedlecki - Euro RTV AGD, Adam Zieliński - Skarbnica Narodowa, Mikołaj Janicki - Pro Duct BBF, Marcin Gaworski - MRM, Przemysław Wojak - Tequila Polska, Antoine Kolendowski - Euro RSCG, Katarzyna Swatowska - Call Center Poland, Maciej Mitoraj - Peppermint, Igor Kaleński - Momentum Worldwide.

Uroczysta gala rozdania nagród odbędzie się 21 czerwca w warszawskiej Fabryce Trzciny. (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,