M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SMAR rozpoczyna nieoficjalne rozmowy na temat kształtu organizacji

Serwis Dzienny | 15 czerwca 2007, 06:45

Rafał Betlejewski, dyr. kreatywny i współwłaściciel agencji reklamowej Koledzy Strategia & Kreacja, poinformował, że w związku z dużym zainteresowaniem utworzeniem...

Rafał Betlejewski, dyr. kreatywny i współwłaściciel agencji reklamowej Koledzy Strategia & Kreacja, poinformował, że w związku z dużym zainteresowaniem utworzeniem Stowarzyszenia Małych Agencji Reklamowych (SMAR) rozmowy na ten temat rozpoczną się jeszcze w tym miesiącu. Na 23 czerwca br. zaplanowano nieoficjalne spotkanie w Krakowie. - Zapraszamy wszystkich zainteresowanych. Nie będzie to oficjalne spotkanie dotyczące strategii, ale jedynie koleżeńskie i poznawcze - mówi Betlejewski.

Prawdopodobnie dopiero we wrześniu br. zostanie zorganizowane oficjalne inauguracyjne spotkanie, które początkowo miało się odbyć w tym miesiącu.

Akces do członkostwa w SMAR-ze zgłosiło do tej pory ok. 80 firm i 120 osób fizycznych (np. freelancerów). Wśród firm blisko 80 proc. stanowią agencje reklamowe i interaktywne, a resztę studia produkcyjne i domy mediowe. Celem stowarzyszenia jest promowanie małych agencji reklamowych wśród klientów, pomoc w zdobywaniu środków unijnych i kontaktach biznesowych między agencjami, freelancerami, studiami produkcyjnymi i reżyserami. (GHM)

Czytaj więcej na temat: , ,