Kraj

PRZETARG NA OBSŁUGĘ BOSCHA ELEKTRONARZĘDZI ROZSTRZYGNIĘTY

Agencja TJ Partner wygrała przetarg na obsługę Boscha Elektronarzędzi. Porozumienie o bezterminowej współpracy podpisano wczoraj, tj. w środę 20 grudnia...

Agencja TJ Partner wygrała przetarg na obsługę Boscha Elektronarzędzi. Porozumienie o bezterminowej współpracy podpisano wczoraj, tj. w środę 20 grudnia 2000 roku. Nie podpisano natomiast umowy, co ma wpływ na charakter przyszłych działań. Pewne jest, że TJ Partner przygotuje kampanię wiosenną dla swojego nowego klienta, natomiast agencja nie ma wyłączności na wszystkie akcje promocyjne Boscha Elektronarzędzi. “Dopiero po przyszłorocznej kampanii wiosennej zdecydujemy, jak dalej będzie wyglądała nasza współpraca” – zadeklarowała Agata Janicka, rzecznik prasowy Boscha. Mediowo Elektronarzędzia są obsługiwane przez przez dom mediowy Impact Media. Ciekawostkę stanowi to, że zwycięska agencja według wcześniejszych informacji przekazanych przez Boscha w ogóle nie uczestniczyła w przetargu. Lista podanych konkurentów zawierała TBWA, Grey Warszawa, Hagera i Grafa z Torunia. “Informacja była przekazana ustnie i mogła zawierać pewne nieścisłości – przyznała Agata Janicka. – Przystąpiliśmy do cyklu przetargowego późno, ale zmieściliśmy się w wymaganych terminach” – powiedział Andrzej Jesionek, managing director zwycięskiej agencji. (MM)