Kraj

Hewlett-Packard promuje urządzenia wielofunkcyjne

Firma Hewlett-Packard prowadzi akcje promocyjne związane z promocją laserowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek HP LaserJet P3005 i HP LaserJet 2006....

Firma Hewlett-Packard prowadzi akcje promocyjne związane z promocją laserowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek HP LaserJet P3005 i HP LaserJet 2006. Działaniom towarzyszy kampania w mediach.

Akcja dotycząca urządzeń wielofunkcyjnych HP potrwa do połowy lipca i będzie ją wspierała kampania radiowo-internetowa. Zostanie w niej wykorzystane radio (Antyradio, Radio PiN 102 FM, sieć Radio Eska, RMF FM, Tok FM, Radio Pogoda Złote Przeboje) i internet (m.in. Gadu-Gadu, Money, Onet.pl). Wsparciem działań są materiały POS w punktach sprzedaży: wobblery, ulotki i naklejki na produkty. Adresatami akcji są właściciele małych i średnich firm. Akcja przebiega pod hasłem “Aparat w ramach promocji” (po zakupieniu urządzenia wielofunkcyjnego klient otrzymuje aparat).

Z kolei w akcji promocyjnej drukarek po zakupieniu jednej (HP LaserJet P3005) można otrzymać drugą za połowę ceny (HL LaserJet 2006). Kampania skierowana jest do średnich firm i potrwa do końca lipca. Wspiera ją kampania w radiu (m.in. Tok FM, Antyradio, Radio Zet, Radio PiN).

Kreację działań promocyjnych przygotowała agencja Publicis, media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital (w przypadku urządzeń wielofunkcyjnych) – departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia. (GHM)