Kraj

Gazeta.pl oferuje nową formę reklamy - insert online

Gazeta.pl (Agora SA) przygotowała nową formę reklamową - insert online, czyli gazetkę reklamową w wydaniu internetowym. Pierwszą firmą, która zamówiła...

Gazeta.pl (Agora SA) przygotowała nową formę reklamową – insert online, czyli gazetkę reklamową w wydaniu internetowym.

Pierwszą firmą, która zamówiła nową formę reklamy, jest Fotojoker. Agora podkreśla, że jest to pierwsza tego typu kampania w polskim internecie. Użytkownik, otwierając stronę, na której emitowana jest reklama, widzi gazetkę przypominającą papierową wersję reklamy. Wrażenie to potęguje dodatkowa użyteczność w postaci możliwości przewijania kolejnych kartek reklamy. Insert online pozwala również przejść za pomocą kliknięcia na stronę reklamodawcy.

Przemysław Bartkowiak, dyr. sprzedaży w pionie internet Agory, powiedział, że nowa forma reklamy powinna szczególnie zainteresować sieci handlowe, które regularnie komunikują się ze swoimi klientami za pomocą gazetek reklamowych.

Nowa forma reklamowa emitowana jest na losowo wybranych stronach portalu Gazeta.pl. (KP)