Zagranica

Azjatycka Star TV wchodzi na rynek europejski

Azjatycki koncern mediowy Star TV debiutuje w Europie. Na platformie WorldTV wprowadza kanały Star Plus, Star One i Star Gold....

Azjatycki koncern mediowy Star TV debiutuje w Europie. Na platformie WorldTV wprowadza kanały Star Plus, Star One i Star Gold. Dotychczas Star TV była dostępna tylko w Wielkiej Brytanii.

Kanał Star Plus, wprowadzony w grudniu 2004 r., stał się stacją numer jeden w Indiach. Będzie nadawać głównie dramaty oraz komedie, talk-show, programy dla dzieci itp. W Star One emitowane będą m.in. liczne konkursy, w których wyławiane są talenty muzyczne, aktorskie itp., np. taneczny show “Nach Baliye” czy program muzyczny “Antakshari”.

WorldTV nadaje ponad 210 kanałów telewizyjnych i radiowych w 35 językach w 42 krajach na świecie: w Europie, Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie. (“BrandRepublic”)