Kraj

"Demokaczyzacja" na billboardach, ciąg dalszy w radiu; PiN odmawia emisji

Na billboardach ruszyła kampania wykorzystująca hasła "Demokaczyzacja", "Paplament", "Pławica i lewizna", "Pyskusje", "Odwkurzacz" i "Cudzogłupstwo". Na każdym z nich znajduje...

Na billboardach ruszyła kampania wykorzystująca hasła “Demokaczyzacja”, “Paplament”, “Pławica i lewizna”, “Pyskusje”, “Odwkurzacz” i “Cudzogłupstwo”. Na każdym z nich znajduje się także odesłanie na stronę pepepe.pl.

Kreację akcji przygotowała agencja Look-at, a media kupił dom mediowy Media Concept. Obie te firmy odmawiają komentarza nt. zleceniodawcy kampanii. Jak powiedział Jacek Prześluga, prezes Look-at, nie jest to kampania na zlecenie partii politycznej ani polityka (Look-at pracowała wcześniej dla Marka Borowskiego). Ujawnił jedynie, że jej rozwinięciem będzie kampania w radiu i internecie.

Spoty kupiono m.in. w Radiu PiN, Tok FM i Antyradiu. Radio PiN odmówiło emisji części reklam. Radio Tok FM konsultuje ich treść z prawnikami. (JN)