Kraj

W. Kruk inwestuje w projekty z zakresu ambient media

Firma W. Kruk reklamuje swój pierścionek z brylantem o nazwie Jedyny poprzez projekt ławki w jego kształcie. Pierwszy taki obiekt...

Firma W. Kruk reklamuje swój pierścionek z brylantem o nazwie Jedyny poprzez projekt ławki w jego kształcie. Pierwszy taki obiekt stanął w Warszawie przy placu Konstytucji, gdzie W. Kruk ma swój salon jubilerski. Ławka jest mobilna. Co trzy tygodnie będzie zmieniać lokalizację. Kolejne zaplanowane są w ruchliwych miejscach stolicy, np. w ogrodzie na dachu BUW-u, przed wejściem do Złotych Tarasów.

Autorką koncepcji ławki w formie pierścionka Jedyny jest Iwona Cieślik, PR manager W. Kruk. – Planujemy też konkurs dla zakochanych na najlepsze zdjęcie z ławką pierścionkiem, w którym będzie można wygrać m.in. obrączki – mówi Iwona Cieślik. Firma będzie obserwować, jakie jest zainteresowanie obiektem, i od tego uzależnia dalsze plany związane z tego typu komunikacją. Być może powstanie więcej ławek – pierścionków, niewykluczone, że będą pojawiać się w kolejnych miastach.

Pierścionek Jedyny z brylantem ma opatentowany znak. Oprawa brylantu jest klasyczna, a złoto w kolorze białym lub żółtym. (KP)