Zagranica

Roisin Donnelly z P&G uhonorowana tytułem Marketer of the Year

Roisin Donnelly, corporate marketing director Procter & Gamble, została uhonorowana nagrodą Marketer of the Year w edycji konkursu Marketing Society...

Roisin Donnelly, corporate marketing director Procter & Gamble, została uhonorowana nagrodą Marketer of the Year w edycji konkursu Marketing Society Awards for Excellence 2007. Na Donnelly głosowali czytelnicy magazynu “Marketing”. Podkreślali jej udział w pracach dla brandów P&G w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Odnotowali m.in., że kampanie reklamowe marek Ariel czy Pampers z UNICEF-em pomogły w propagowaniu etycznych idei na świecie, np. w akcji na rzecz szczepień przeciwko tężcowi w krajach rozwijających się.

Roisin Donnelly miała poważnych rywali w staraniach o prestiżowy tytuł. Byli to m.in. James Kydd, managing director Virgin Media, czy Andy Duncan, chief executive Channel 4.

Grand Prix dla marketera w konkursie przypadło sieci sklepów odzieżowych Marks & Spencer. (“BrandRepublic”)