Zagranica

Mediaedge:cia inwestuje w MEC Retail i badania komunikacji w miejscu sprzedaży

Sieć domów mediowych Mediaedge:cia uruchamia MEC Retail EMEA, specjalistyczną dywizję doradzającą w zakresie komunikacji w miejscu sprzedaży. Nowa struktura kieruje...

Sieć domów mediowych Mediaedge:cia uruchamia MEC Retail EMEA, specjalistyczną dywizję doradzającą w zakresie komunikacji w miejscu sprzedaży. Nowa struktura kieruje ofertę do reklamodawców, sieci handlowych, producentów. Jej szefem został Jim Taylor. Klienci MEC Retail będą mogli korzystać m.in. z nowego narzędzia plannerskiego ShopperLogic – porównującego rozmieszczenie różnych materiałów w 64 sklepach. MEC rozwinął je we współpracy z Jonathanem Moore’em (wcześniej konsultantem Tesco) i Maureen Johnson, CEO należącej do WPP spółki The Store.

W Polsce marka MEC Retail jest rozwijana od kilku miesięcy. Nadzór nad nią sprawuje Izabela Albrychiewicz, wiceprezes Mediaedge:cia. (“Media & Marketing Europe”, JN)